BOER Katalog 2019

Profesyonel nitelikte etiket tasarlamanın en hızlı ve en kolay yolu… BOER dağıtıcı ve proje entegratörü kimliklerinin gereği olarak hem sattığı ve distribütörlüğünü yürüttüğü ürünlerle ilgili hem de proje bazında çalıştığı kurumların iş sürekliliği açısından garanti, teknik destek ve servis hizmetlerini vermektedir. BOER bu noktada çeşitli seviyelerde oluşturduğu bakım anlaşmaları ile servis ihtiyacı olan kurumların bu ihtiyaçlarını karşılayan çözümler sunmaktadır. Garanti, kanunen her üretici ya da ithalatçı şirketin vermek zorunda olduğu dar kapsamlı bir servis hizmetiyken, belli zaman süresi içinde yerinde müdahaleyi ve aksi durumda cezai müeyyideleri içeren BOER Bakım Anlaşmaları gibi servisler sadece verdiği hizmetin kalitesine, hızına ve kapsamına güvenen kurumsal firmalar tarafından sağlanabilmektedir. BOER’in çeşitli seçenekleri içeren kapsamlı Bakım Anlaşma Paketleri; Platin Paket: 7X24 çalışan ve , sisteminin durmasına ya da yavaşlamasına tahammülü olmayan, cihazların “mission critical” pozisyonlarda bulunduğu işletmeler için tasarlanmıştır. Altın Paket: Haftanın 6 günü, uzun mesai saatleri olan ve arızalı cihazların çalışmamasına en fazla bir tam mesai günü sabredebilen işletmeler için düzenlenmiştir. Gümüş Paket: Normal mesai saatleri içinde öncelikli servis almak ihtiyacında olan işletmeler için hazırlanmış çözüm paketidir. Bronz Paket: Yerinde servis ihtiyacı olmayan, arızalı cihazlarını BOER Merkez’e kendi ulaştıran, ancak arızalı cihazın çok hızlı bir şekilde onarılmasını isteyen işletmeler için hazırlanmış bir pakettir. *(1) Seçilen bakım anlaşması paketine göre farklılık gösterebilir. *(2) Garanti kapsamında kanunen geçerli azami tamir süresi 30 iş günü olup, BOER teknik servise gelen garantili cihazların ortalama servisten çıkış süresi 10 gündür. STANDART GARANTİ BAKIM ANLAŞMASI Kapsam Yalnızca üretim hataları Üretim Hataları, normal kullanımdan doğan yıpranmalar, kaza sonucu ortaya çıkacak kırılma ve hasarlar (1)* Çözüm Süresi Ortalama 15 gün (2)* 3 saatte yerinde müdahaleden,3 günde ofiste tamirata kadar değişik seçenekler Yedek Cihaz Yok 6 saat içinde (1)* Telefon Desteği Sadece 5 x 8 telefon desteği 7 x 24 telefon desteği(1)* 5 x 8 öncelikli telefon desteği Süre Sadece garanti süresince Cihazın ekonomik ve teknolojik ömrü devam ettiği sürece Ayarlama Yok Cihazın müşteriye teslim edilirken, müşteriye özel ayarların yapılması Help Desk Yok Web tabanlı yardım masası Online cihaz takibi Koruyucu Bakım Yok Seçilen pakete göre farklı koruyucu bakım seçenekleri Version Update Yok Cihaz servise geldiğinde, koruyucu bakımda ek lisans gerektirmeyen yazılım güncellemeleri Yıllık Sabit Maliyet Yıl içinde ne kadar tutabileceği öngörülemeyen servis maliyeti Yıllık tüm servis bedelinin sene başından belli olması BOER Servis ve Destek Hizmetleri 56 www.boer.com.tr

RkJQdWJsaXNoZXIy MTczMDA=